Ar AS DelfinGroup atbalstu vairāk nekā 200 jaunieši bez maksas apguvuši prasmes konkurētspējas paaugstināšanai darba tirgū

Jaunumi29/12/2021
Ar AS DelfinGroup atbalstu vairāk nekā 200 jaunieši bez maksas apguvuši prasmes konkurētspējas paaugstināšanai darba tirgū

Decembra vidū noslēdzās AS DelfinGroup atbalstītās mācības, kurās vairāk nekā 200 jaunieši bez maksas apguva jaunas digitālās prasmes, lai paaugstinātu savu konkurētspēju darba tirgū. Mācības Apgūsti nozari: digitālais mārketings notika attālinātā formātā, dodot iespēju tās apgūt plašai interesentu grupai visā Latvijā, un kursa noslēgumā jaunieši varēja prezentēt jaunapgūtās prasmes potenciālajiem darba devējiem un daļai no viņiem arī uzreiz saņemt darba piedāvājumu.

“Esam gandarīti, ka varējām palīdzēt tik daudziem jauniešiem kļūt konkurētspējīgākiem darba tirgū un paplašināt savas iespēju robežas, apgūstot šobrīd īpaši pieprasītas prasmes un pat satiekot savus potenciālos darba devējus vēl mācību posmā. Mums bija ļoti būtiski, ka kursu bija iespējams apgūt jauniešiem no jebkuras Latvijas vietas, turklāt iegūtās zināšanas ļaus strādāt darbu, kur fiziskai atrašanās vietai nav īpašas nozīmes,” skaidro AS DelfinGroup valdes loceklis Ivars Lamberts.  “AS DelfinGroup kā sociāli atbildīgs uzņēmums aktīvi piedalās sabiedrības sociālās un finanšu iekļaušanas, kā arī   vides ilgtspējas veicināšanā, kas atbilst mūsu korporatīvās sociālās atbildības vadlīnijām.”

 

“Mēs ar sociālo uzņēmumu un jauniešu iespēju platformu Visas Iespējas esam ļoti priecīgi ne tikai par lielo atsaucību no dalībniekiem, bet jo sevišķi par inovatīva koncepta izveidi un ieviešanu dzīvē. Mēs esam pārliecināti, ka šādām, jomas profesionāļu vadītām apmācībām digitālā formātā, ir liels potenciāls, un arī nākotnē plānojam turpināt līdzīgu apmācību veidošanu!” pārliecināts biedrības Delve dibinātājs Gustavs Mārtiņš Upmanis.

 

Apmācības organizēja biedrība Delve sadarbībā ar sociālo uzņēmumu un jauniešu iespēju platformu Visas Iespējas, un to mērķis ir veicināt veiksmīgu jauniešu iekļaušanos darba vidē – īpaši to, kas dēļ materiālajiem ierobežojumiem, dzīvesvietas vai citiem apstākļiem citādi nevarētu piedalīties šādās apmācībās. Interese par apmācībām bija ļoti liela – tām pieteicās vairāk nekā 350 jaunieši no vairāk nekā 30 Latvijas pilsētām, apmācības uzsāka vairāk nekā 200 cilvēki vecumā no 16 līdz 30 gadiem.  

 

Septiņu nodarbību ietvaros dalībnieki Latvijas un ārvalstu nozares ekspertu vadībā apguva tēmas, kas saistītas ar digitālo mārketingu, sociālo mediju analītikas rīkiem, video un stāstu veidošanu, sociālo tīklu pārvaldīšanu, grafisko dizainu un reklāmas pielāgošanu. Dalībniekiem bija iespēja arī praktiski nostiprināt šīs tēmas, tai skaitā strādājot grupās un veidojot mārketinga stratēģijas, un izstrādājot dažādus materiālus reāliem uzņēmumiem.

 

Papildus mācībām dalībniekiem bija iespēja piedalīties arī speciāli izveidotā pasākumā darba meklētājiem Ašās darba intervijas: Digitālais mārketings un sastapt pārstāvjus no 15 dažādiem uzņēmumiem, kas meklē darbiniekus šajā jomā.

 

Uzņēmuma Rocketgrip pārstāvis Reinis Nikuļcevs piedalījās kā darba devējs: “Pieredze visnotaļ pozitīva, jo šis pasākums sniedza iespēju iepazīt jaunieti arī vairāk, ne tikai no bieži vien tukšajiem CV, kuri ir jauniešiem bez darba pieredzes. Šo dažu minūšu laikā uzreiz var saprast, vai ir saderība un ir vērts aicināt jau uz tālākām sarunām. Pozitīvi pārsteidza arī izveidotā tiešsaistes vide, kas šo procesu padarīja krietni interesantāku par parastajiem Zoom zvaniem. Ja būs iespēja, tad noteikti piedalīsimies atkal!”

 

Savukārt paši apmācību dalībnieki visaugstāk novērtēja to, ka iegūtas ne vien vērtīgas zināšanas, bet arī šobrīd ļoti pieprasītas prasmes, kas paver jaunas iespējas darba tirgū. “Piedaloties apmācībās, es ieguvu nepieciešamās zināšanas no dažādiem industrijas profesionāļiem un man bija iespēja tās praktizēt, strādājot grupās ar vienaudžiem. Pēc apmācībām jūtos kompetents uzsākt darbu digitālajā mārketingā, turklāt man bija lieliska iespēja dabūt arī darbu vienā no kompānijām,” pieredzē dalās viens no apmācību dalībniekiem Gustavs Egle.

 

Apmācību galvenā lektore, grafiskā dizainere un videogrāfe uzņēmumā Gamechanger Audio, Alise Golovacka: “Ir milzīgs prieks dalīties pieredzē ar jauniešiem, kas ir atvērti apgūt visdažādākos digitālā mārketinga profesijas aspektus - sociālo mediju menedžmentu, datu analīzi, grafisko dizainu un pat video. Iedvesmojoši bija arī visi lektori un mentori, kuri, arī būdami atzīti profesionāļi, paši turpina attīstīt savas prasmes. Entuziasms nerodas viens pats!”

Par AS DelfinGroup

AS DelfinGroup ir licencēts uz tehnoloģijām balstīts finanšu nozares koncerns, kas dibināts 2009. gadā un strādā ar zīmoliem Banknote un VIZIA. Uzņēmums pastāvīgi attīsta un piedāvā patēriņa aizdevumus, aizdevumus senioriem, nomaksas pakalpojumus, lombarda aizdevumus un lietotu un mazlietotu preču tirdzniecību vairāk nekā 90 filiālēs visā Latvijā, kā arī tiešsaistē. AS DelfinGroup vairāk nekā 270 profesionāļu komanda vidēji mēnesī izsniedz 35 tūkstošus aizdevumu. Uzņēmuma kopējais reģistrēto klientu skaits pārsniedz 400’000. AS DelfinGroup kopš 2014.gada ir pazīstams Nasdaq Riga biržā kā obligāciju emitents un kopš 2021. gada kā akciju emitents Baltijas Oficiālajā sarakstā. Uzņēmums 2021. gadā veica IPO, piesaistot gandrīz 6000 jaunu akcionāru. Uzņēmums veic regulāru ik ceturkšņa dividenžu izmaksu. 2020. gadā uzņēmuma kredītportfelis sasniedza 34.6 miljonus eiro, EBITDA bija 9.3 miljoni eiro un peļņa pirms nodokļiem par dividendēm sasniedza 4.65 miljonus eiro. Uzņēmuma ilgtspējas pamatā ir fokuss uz korporatīvo pārvaldību, fintech inovācijām, atbildīgu aizdevumu izsniegšanu, finanšu iekļaušanu un aprites ekonomikas veicināšanu. Uzņēmums strādā ar peļņu katru gadu kopš 2010. gada.

 

Par Delve
Biedrība Delve tika dibināta 2013. gadā ar mērķi informēt jauniešus par dažādiem veidiem kā sevi attīstīt, taču Covid radītās ietekmes rezultātā, šī gada laikā biedrība ir izvirzījusi vēl vienu mērķi - atbalstīt jauniešus no reģioniem, palīdzot jaunu prasmju apgūšanā un darba meklējumos. Nākotnē biedrība Delve plāno turpināt dažādu izglītības projektu veidošanu, tai skaitā arī hibrīdapmācības, sniedzot iespējas jauniešiem no visas Latvijas izmantot savu potenciālu.

 

Par Visas iespējas

Visas Iespējas ir sociāls uzņēmums, jauniešu platforma, kas apkopo informāciju, lai palīdzētu jauniem

cilvēkiem attīstīt savu potenciālu. Papildus platformas darbībai, regulāri tiek īstenoti arī dažādi pasākumi un apmācības ar mērķi savest kopā jauniešus ar kompāniju, kā arī dažādu organizāciju pārstāvjiem un to piedāvātajām iespējām. Katru mēnesi platformai ir vairāk nekā 10 000 apmeklējumu no jauniešiem visā Latvijā, kā arī tajā ir reģistrējušās vairāk nekā 150 nevalstiskās organizācijas, kas aktīvi ievieto dažādas, jauniešiem atbilstošas iespējas. Visas Iespējas pamatmērķis  ir izveidot un attīstīt platformu, kurā jaunieši, neatkarīgi no savām interesēm un finanšu iespējām spētu atrast sev atbilstošas iespējas, tādējādi attīstot savu potenciālu. Pavisam nesen - 2021.gada septembrī platforma paplašinājās, kopīgi ar partneriem atverot līdzīgu platformu vēl divās valstīs -  Anglijā un Ziemeļmaķedonijā.